- +06 333 3333
- Isnin -Jumaat : 08:00 - 17:00
Laman Utama
MPAG-
Rakyat-
Pelancong-
-
-
Alor Gajah Destinasi Ekopelancongan
Terokai dan alamilah pengalaman yang penuh dengan warna, pengembaraan yang tiada sempadan dan semangat yang membara, hanya di Alor Gajah.
-
-
Staf
Menu
MS ISO 9001:2015
Sistem Pengurusan Kualiti MPAG diwujudkan untuk melaksanakan aktiviti :-
‘Perkhidmatan Pihak Berkuasa Tempatan Bagi Perbandaran Alor Gajah (merangkumi perkhidmatan utama dan sokongan Kerajaan Tempatan).’
Dasar Kualiti bagi Majlis Perbandaran Alor Gajah ialah :-
- Memberikan komitmen padu kepada penambahbaikan yang berterusan dan Budaya Kerja Cemerlang bagi menjamin pembangunan serta perkhidmatan yang berkualiti.
- Komited untuk mematuhi keperluan-keperluan Sistem Pengurusan Kualiti MS ISO 9001:2015 dengan peningkatan kualiti secara berterusan.
- Pencapaian dasar kualiti ini diukur melalui semakan semula objektif kualiti menerusi Mesyuarat Kajian Semula Pengurusan untuk memastikan kesesuaiannya yang berterusan.
- Mengutamakan kehendak dan kepuasan pihak berkepentingan di dalam Sistem Pengurusan Kualiti sesuai dengan pelaksanaan dasar dan peraturan yang telah ditetapkan.